مهاجم بوسنیایی اینتر با انتشار پستی در اینستاگرام خود درباره احساسات خود پس از فینال لیگ قهرمانان صحبت کرده است

طرفداری | شکست در فینال شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا، خاطره تلخی در ذهن هواداران اینتر به جای گذاشت. برای هواداران نراتزوری هضم این شکست با توجه به موقعیت‌های زیاد شاگردان سیمونه اینزاگی بسیار دشوار است. رویای کسب مهم‌ترین جام اینتر از بین رفت، اما آنها ثابت کردند که می‌توانند در فینالی اروپایی، مقابل تیم قدرتمندی مانند منچسترسیتی پپ گواردیولا قرار بگیرند و بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش بگذارند.

ادین ژکو مهاجم بوسنیایی اینتر نیز با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود درباره احساس خود پس از شکست صحبت کرد.

به زبان آوردن و نوشتن احساساتم در شب استانبول واقعا دشوار است. من به این ماجراجویی و راهی که از روز اول در لیگ قهرمانان اروپا با هم طی کرده‌ایم، افتخار می‌کنم. همیشه تمام تیم این باور را داشتند که می‌توانند کار بزرگی انجام دهند و ما واقعا هم کار بزرگی انجام دادیم. ما تمام توانمان را در هر بازی گذاشتیم و سعی کردیم تا رویای خود و رویای شما را در زمین محقق کنیم، اما متأسفانه نتوانستیم سفر خود را به بهترین شکل ممکن به پایان ببریم.

من واقعا از این بابت، برای باشگاه و هم تیمی‌هایم متاسفم، اما بیش از همه می‌خواهم از هواداران باورنکردنی ما که در تمام فصل تا فینال که شگفت انگیز بودند و از ما حمایت کردند، تشکر کنم! ما تلاش زیادی کردیم، اما این بار کافی نبود. فورزا اینتر!