وقتی آن اتفاقات عجیب و غریب در مشهد و هنگام بازی تیم ملی با لبنان رخ داد، بسیاری از مسئولان مصاحبه کرده و قول پیگیری دادند. بعد از آن هم اعلام شد پول بلیت بانوان به آنها برمی گردد.

البته چند نفری هم گفتند دو کافی نت به طور غیر قانونی بلیت فروشی کرده اند و فروش بلیت به خانم ها هم از طریق همین دو کافی نت انجام شده که کاملا غیر قانونی بوده اما ۹ بلیت هم از طریق سامانه رسمی بلیت فروشی به خانم ها فروخته شده بود.  

با گذشت حدود یک هفته از آن اتفاقات نه تنها پول بلیت خانم ها به آنها پس داده نشده بلکه خبری هم ماجرای کافی نت ها نیست و حداقل این که در این مورد شفاف سازی نشده است.

عجیب این که اعلام شده برای بازی استقلال و پیکان هم خانم ها می توانند بلیت بخرند در حالی که مشخص است فعلا هیچ مجوزی برای حضور آنها در ورزشگاهها صادر نشده است. ای کاش در مورد اتفاقات مشهد اگر کاری صورت می گیرد و برخوردی می شود، اطلاع رسانی هم صورت بگیرد اما نکته مهم دیگر این است که از اتفاقات تلخ درس بگیریم و مثلا اگر به هر دلیلی قرار نیست بانوان به ورزشگاه بروند، لااقل برای آنها بلیت فروشی نشود که دوباره مجبور شویم پولشان را پس بدهیم. البته اگر پس دادنی در کار باشد.