به گزارش ورزش سه، ویکتور لکحل که فصل گذشته در باشگاه لو آور فرانسه حضور داشت، با عقد قراردادی به ام صلال قطر پیوست تا ماجراجویی جدیدی را آغاز کند.

این بازیکن 29 ساله که پس از انتقال به لیگ قطر و انتخاب تیم ضعیف ام صلال به عنوان مقصد خود، مورد انتقاد شدید هواداران الجزایری قرار گرفته بود، روز گذشته در حاشیه تمرین تیم ملی الجزایر به این انتقادات واکنش نشان داد.

او در اظهاراتی به رسانه‌ها درباره شرایط تیم ملی الجزایر گفت: همه چیز در تیم ملی خوب است و هم بازیکنان و هم جمال بلماضی شرایط خوبی دارند. هدف من این است تا زمانی که امکان دارد، در جمع سبزپوشان حضور داشته باشم.

لکحل افزود: پیش از این مصدومیت مانع حضور من در تیم ملی شده بود اما اکنون برگشته‌ام تا توانایی‌هایم را ثابت کنم. درست است که حضور در تیم ملی سخت اشت و رقابت زیادی بین بازیکنان وجود دارد، اما من برای همه چالش‌ها آماده هستم.

بازیکن جدید ام صلال در پایان درباره حضور در این تیم عنوان کرد: با اراده خودم به لیگ قطر پیوستم و باید به تصمیمم احترام گذاشته شود. من تصمیم گرفتم تجربه جدیدی را در مسابقات قهرمانی کشورهای عربی پشت سر بگذارم و امیدوارم گامی بزرگ در دوران فوتبالم باشد.