به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته به صورت رسمی جود بلینگام را به عنوان خرید جدیدش معرفی کرد.
خبری که باشگاه دورتموند در هفته گذشته تایید کرده بود به صورت رسمی از باشگاه رئال منتشر شد تا طرفداران کهکشانی‌ها با ستاره جدیدشان آشنا شوند.
روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس ضمن اشاره به موضوعات مختلف، انتقال بلینگام از بوندسلیگا به لالیگا را در میان عناوین اصلی‌شان گنجانده‌اند:

1887497

"آماده برای انجام وظیفه" با تصویر 5 بازیکن منچسترسیتی در اردوی تیم ملی انگلیس روی جلد روزنامه آی اسپورت دیده می‌شود. این عنوان توضیح می‌دهد که شاگردان پپ گواردیولا پس از جشن سه گانه تاریخی به کمپ تمرینی انگلیس ملحق شده‌اند.

1887498

تیتر یک امروز دیلی میل به اظهارات هری بروک، عضو تیم ملی کریکت انگلیس خطاب به استرالیا اختصاص یافته است: "من استرالیایی‌ها را در هم می‌شکنم."
در ستون هم به اقدام جالب توجه پپ گواردیولا اشاره شده که پاداشی نزدیک به 750 هزار پوند را پس از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به کارکنان باشگاه منچسترسیتی اهدا کرد.

1887499

"جیغ تلویزیونی" روی جلد استار اسپورت به اظهارات مارکوس رشفورد اشاره دارد که اعلام کرد جشن قهرمانی منچسترسیتی را نگاه نکرد. روی جلد تصویر بازیکنان سیتی در جشن پس از کسب سه گانه تاریخی در قاب یک تلویزیون دیده می‌شود.
همچنین در ستون دیده می‌شود که میکل آرتتا برای جذب کای هاورتز از چلسی علاقه مند است. 
"معامله رئال نهایی شده است" هم به انتقال جود بلینگام به رئال مادرید از دورتموند اشاره دارد.

1887500

عبارت "سه شیر" که لقب تیم ملی انگلیس است امروز با عکس بازیکنان منچسترسیتی که عدد 3 را با دستان‌شان به محض ورود به اردوی تیم ملی انگلیس نشان می‌دهند روی جلد مترو اسپورت چاپ شده است.
"جود یک ستاره واقعی است" هم به مناسبت انتقال این هافبک ملی پوش انگلیسی به رئال مادرید روی جلد حک شده است. این نشریه با بازی با کلمه Real، انتقال بلینگام به باشگاه اسپانیایی را روی جلد برده است.