به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام که دیروز انتقالش به رئال مادرید رسمی شد، امروز پس از حضور در تست‌های پزشکی، رسما به هواداران رئال معرفی شد. او پیراهن شماره پنج که زمانی بر تن زین‌الدین زیدان بود را بر تن خواهد کرد.

1887567

بلینگام پس از معارفه، در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد: «برای من بودن در بهترین باشگاه دنیا یک افتخار بزرگ است و اینجا بسیار مورد لطف قرار گرفته‌ام. ممنون از همه کسانی که کمک کردند این انتقال نهایی شود.»

علاقه تیم‌های لیگ برتری: «پول برای من آنقدرها مهم نیست. وقتی قرار است چنین تصمیم بزرگی بگیرم، هرگز به پول فکر نمی‌کنم. فوتبال ورزشی است که دوستش دارم. احساسی را که رئال مادرید می‌دهد دوست داشتم و با بروسیا صحبت کردم تا همه چیز سریع پیش برود.»

شماره 5 زیدان: «می‌خواهم از خسوس وایِخو به خاطر دادن شماره پنج تشکر کنم. از خسوس این را پرسیدم و او مرد بزرگی است. من زیدان را بسیار تحسین می‌کنم و این شماره‌ای است که به من الهام می‌دهد. من خصوصیاتی متفاوت با زیدان دارم و نمی‌توانم مثل او باشم ولی افتخار می‌کنم شماره او را بر تن خواهم کرد.»
گفت‌وگو با آنچلوتی: «بله، من با او صحبت کرده‌ام. او مربی‌ای باورنکردنی است. خوشحالم که او من را برای تیمش می‌خواست.»

1887568

حضور والدین شما در اینجا: «آنها گریه می‌کردند در حالی که زیاد گریه نمی‌کنند. در واقع این یک لحظه خاص برای آنهاست و برایشان ارزش زیادی دارد. احترامی که باشگاه برای خانواده من قائل شده، باورنکردنی است.»
عشقتان به رئال از کجا نشات می‌گیرد؟ «احترامی که در انگلیس برای رئال مادرید قائلند، قابل توجه است. من بازی‌های سال‌های گذشته رئال را دیده‌ام و دستاوردهای آنها فوق العاده است. رئال باشگاهی بسیار جذاب و دوست داشتنی است.»
یک سال بازی کنار کروس و مودریچ: «برای من این یک تجربه گران‌بها و باورنکردنی است و من سعی خواهم کرد در چند هفته اول خودم را کنارشان امتحان کنم و امیدوارم آنها مشکلی نداشته باشند. ما یک ترکیب عالی از تجربه و جوانی در تیم داریم.»
بازی کنار امباپه: «همان‌طور که در مورد هری کین همیشه گفته‌ام، آنها دو بازیکن باورنکردنی هستند، اما اطلاعات من فقط مربوط به آنچه است که در اینترنت دیده‌ام. البته که دوست دارم کنار امباپه بازی کنم.»

1887569

فشار شماره 5: «پیراهن به خودی خود مسئولیت بزرگی است. زیدان کسی است که همیشه برای من ارزش فوق العاده‌ای داشته و برای من بهترین بوده است. می‌خواهم میراث شماره پنج را گسترش دهم.»
ملاقات سال قبل با زیدان: «بله، سوالاتی که از او پرسیدم ساده بودند و نمی‌خواستم زیاد مزاحمش شوم. از آن زمان دیگر با او ارتباط نداشته‌ام.»

لحظه مطمئن شدن از پیوستن به رئال: «گفتن لحظه دقیق دشوار است. وقتی نماینده‌های رئال به خانه‌ام آمدند، یادم نیست چه زمانی بود. شاید هم در فینال لیگ قهرمانان سال قبل برابر لیورپول.»

لحظه‌ای که برای اولین بار با شما تماس گرفتند: «من همیشه از علاقه رئال آگاه بودم، اما لحظه کلیدی هشت یا 10 ماه پیش بود، زمانی که پدرم به من گفت رئال مادرید در مورد من سوال کرده است. من انتظارش را نداشتم و لحظه‌ای قلبم ایستاد.»

انتقال 103 میلیون یورویی: «رقم بالای انتقال من را نگران نمی‌کند، حتی آن را نمی‌دانستم. من فوتبالیست هستم، نه وکیل و نه حسابدار.»

1887219

این تصمیم چگونه می‌تواند روی تیم ملی تاثیر بگذارد: «البته که لیگ برتر متفاوت است و آنجا سبک دیگری بازی می‌کنند اما من از همه بازیکنان تیم ملی حمایت زیادی گرفته‌ام و امروز صبح بازیکنان زیادی برای من آرزوی موفقیت کردند.»

آنچه شما را در مدت حضور در رئال مادرید بیش از همه تحت تاثیر قرار داده است: «چیزی که بیش از همه مرا تحت تاثیر قرار داد، حضور در سالن افتخارات و دیدن 14 جام قهرمانی چمپیونزلیگ بود. انگیزه‌ام برای بردن چمپیونزلیگ با رئال بیشتر هم شد.»