به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا برای رسیدن به فینال لیگ ملت های اروپا باید امشب از سد اسپانیا در ورزشگاه دخرولش وسته هلند بگذرد. نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی گالاتاسرای معتقد است که تنها هدف لاجوردی‌پوشان مقابل اسپانیا حضور در فینال است.

زانیولو که در ترکیب اصلی ایتالیا در بازی امشب حضور دارد، پیش از بازی به توتومرکاتو گفت: "هدف تیمی امروز به اهداف فردی ارجحیت دارد و فقط صعود به فینال را دنبال می کنیم."

جوان تر شدن ایتالیا، موضوع مهمی است که زانیولو از آن استقبال می کند: "این اتفاق خوبی است اما همه ما در یک جهت شنا می کنیم و ترکیبی از جوانان و باتجربه ها هستیم. به نظرم ترکیب مناسبی برای بازی های مهم است و می توانیم به فینال برسیم."

1887701

او با تشکر از اعتماد روبرتو مانچینی گفت: "باید از مانچینی به خاطر تمام کارهایی که برایم کرده تشکر می کنم. امروز می خواهم لطف او را جبران کنم."

ستاره سابق رم که در گالاتاسرای توپ می زند معتقد است که ایتالیا با دفاع خوب می تواند اسپانیا را شکست دهد: "اول از همه به یک دفاع خوب نیاز داریم. این گونه می توانیم به آنها ضربه بزنیم. آماده این کار هستیم و می خواهیم برنده شویم."