سرمربی آتزوری پس از پایان دیدار تیمش برابر اسپانیا صحبت کرده است.

طرفداری | اسپانیا و ایتالیا در مرحله نیمه نهایی لیگ‌ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان این اسپانیا بود که با پیروزی 2-1 مقابل آبی‌پوشان ایتالیا توانست به فینال این رقابت‌ها صعود کند. لاروخا در بازی پایانی مسابقات لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی کرواسی خواهد رفت.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از سوت پایان این بازی و در مصاحبه با RAI Sport اعتراف کرد که اسپانیا مستحق پیروزی در این دیدار بوده است.

اسپانیا درست در دقایق پایانی موفق به گلزنی شد، اما در مجموع آنها بهتر از ما بازی کردند و مستحق پیروزی بودند. ما نوع متفاوتی از بازی را در دستور کار خودمان داشتیم، اما نتوانستیم آن را در زمین بازی پیاده و مدیریت کنیم.

از مانچینی پرسیده شد که چرا فدریکو کیه‌زا را جایگزین چیرو ایموبیله کرد تا هیچ مهاجم مرکزی در زمین باقی نماند. سرمربی آتزوری در پاسخ به این سوال اظهار داشت:

ما فکر می‌کردیم کیه‌زا می‌تواند کمی عمق بیشتری به بازی دهد و کار مدافعان حریف را سخت کند. بچه‌ها تمام توان خودشان را به کار گرفتند، اما همیشه چیزهایی وجود دارد که باید افسوس آن را بخوریم، احتمالاً از اینکه به سبک همیشگی خودمان بازی نکردیم.

ایتالیا در روز یکشنبه به مصاف هلند خواهد رفت، در حالیکه در همان روز و در فینال لیگ ملت‌ها، اسپانیا برابر کرواسی قرار می‌گیرد. مانچینی دربارۀ این بازی گفت:

حالا ما هلند را در پیش‌رو داریم. باید رویکرد درستی را در پیش بگیریم و سعی کنیم بهترین عملکرد ممکن را در آن بازی داشته باشیم.