به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی سعی می‌کند به جنبه مثبت شکست 2-1 نیمه نهایی لیگ ملت‌ها مقابل اسپانیا نگاه کند. او اصرار دارد که با وجود اینکه مسئولیت عملکردش را برعهده می‌گیرد، نمایش ایتالیا آنقدرها هم منفی نیست.

ایتالیا به دلیل اشتباه بونوچی در دقیقه 3 بازی امشب گل دریافت کرد و با وجود به ثمر رسیدن گل تساوی توسط چیرو ایموبیله در دقیقه 11، با گل دقایق پایانی خوسلو شکست خورد.

بونوچی در گفت‌وگو با رای ایتالیا و اسکای اسپورت تاکید کرد: "نمی‌توانم بگویم که ما خیلی بد شروع کردیم. ما دو حمله اولیه ایجاد کردیم و این کار را با بازی از عقب انجام دادیم. در نهایت گل داویده فراتسی که فقط چند ثانیه در آفساید بود، مردود شد. ما خوش شانس نبودیم و امروز 2 اتفاق همه چیز را تغییر داد.

1887772

عصبانیت به دلیل اشتباه روی گل اول
راستش را بخواهید، من عصبانی هستم. هرگز از مسئولیتم شانه خانه نمی‌کنم، این خطا ناشی از تمایل به بازی از عقب به روشی بود که مربی می‌خواهد، آنها در پرس خوب عمل کردند، ما در پاس دادن سریع خوب نبودیم.

اسپانیا موقعیت زیادی خلق نکرد
اسپانیا تیم خوبی است، اما جدا از آن سیو عالی جیجیو (دوناروما)، آن‌ها چیز زیادی خلق نکردند. ما می‌خواستیم در فینال بازی کنیم، اما من در خواندن بازی آنقدر بد نیستم. در بازی با اسپانیا لحظاتی وجود دارد که باید رنج بکشی و نمی‌توانی روی فوتبال زیبا تمرکز کنی و آن‌ها از آن نهایت استفاده را کردند.

در نیمه دوم کار خاصی نکردیم
نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. درست است که اسپانیا ما را به نیمه خودمان بازگرداند و ما در مقابل حریف تلاش کردیم. با کمک جورجینیو، در نیمه اول موفق شدیم چند کانال نفوذ برای ارسال پاس پیدا کنیم که مناسب بود، اما در نیمه دوم با مشکل بیشتری مواجه شدیم و موقعیت‌های زیادی به جز ضربه آنای سیمون روی پاس فراتسی ایجاد نکردیم.

1887773

تعویض با متئو دارمیان
بدیهی است که بازی می‌تواند بر اساس ویژگی‌های بازیکنانی که در اختیار داریم تغییر کند. در نیمه اول می‌توانستیم بازیکنان‌مان را بین خطوط پیدا کنیم، اما سپس اسپانیا پرس را افزایش داد و این کار را دشوارتر کرد. من هم در آن لحظه خارج از زمین بودم، بنابراین می‌توانم خیلی از اتفاقات را تجزیه و تحلیل کنم. به خاطر اشتباهم عصبانی هستم، اما فقط کسانی که هرگز کاری انجام نمی‌دهند از همه اشتباهات اجتناب می‌کنند. همیشه مسئولیت را بر عهده گرفته‌ام و در واقع حتی در تمام بازی عملکرد ایتالیا ضعیف نبود، ما لحظات خوبی هم داشتیم.