به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در نشست خبری پس از بازی با قرقیزستان حضور یافت و در مورد این بازی گفت: بازی خیلی خوب و سختی بود و من از تیم قرقیزستان همچین انتظاری نداشتم. به نظرم قرقیزستان پیشرفت قابل ملاحظه داشت و من به هواداران و بازیکنانشان تبریک می‌گویم.

وی افزود: فکر کنم در آینده آنها حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند چون شرایط خوبی برای پیشرفت دارند. تیم قابل احترامی بودند و ما هم شرایط خودمان را داشتیم. ما باید از شرایطی که وجود دارد، استفاده می‌کردیم و برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم.

طارمی در خصوص دستاورد این بازی اظهار داشت: در همین بازی‌ها تمام توانمان را با انگیزه می‌گذاریم تا بتوانیم به پیروزی برسیم. توانستیم 5-1 حریف را ببریم و به نظرم بازی خوبی برایمان بود، از نظر برنامه‌ریزی در خط حمله. توانستیم بازی را خوب کنترل کنیم و در کل دیداری قابل قبول برای تیممان بود.

مهاجم ایران راجع به بازی فینال عنوان کرد: ازبکستان یک تیم خیلی خوب است اما ما شرایط خودمان را داریم و آنجا می‌رویم که بازی خودمان را انجام بدهیم. برای برد آنجا خواهیم رفت و برای برد به زمین می‌رویم. قطعا با تمام توان می‌رویم که بازی را ببریم و قهرمان شویم.