به گزارش "ورزش سه"، پس از مدتی که جان تری در آکادمی جوانان باشگاه چلسی سپری کرد، راهی تیم بزرگسالان شد و 19 سال حضور پر افتخار و فوق‌العاده را در آنجا تجربه کرد. او اکنون به‌عنوان مشاور مربیگری به باشگاه بازگشته اما امیدوار است که بتواند در سال‌های آینده هدایت آبی‌ها را بر عهده بگیرد.

جان تری در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا هدفش هدایت چلسی است یا خیر گفت: "بله، این رویای من است. بدیهی است که وقتی بچه هستید می‌خواهید در تیم اصلی بازی کنید. من به‌عنوان یک مربی، اکنون این مسیر را تغییر داده‌ام. البته جاه‌طلبی و هدف بلندمدت این است که سرمربی چلسی شوم. این ممکن است کمی خنده‌دار باشد چراکه در 10،15 سال آینده اتفاقات متفاوتی می‌تواند رخ دهد.

اما من باید یک هدف نهایی داشته باشم و تمام. این رویای من است. من برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنم اما در این بین خیلی چیزها هم باید برای من خوب پیش برود."

جان تری در ادامه گفت: "با توجه به همه این‌ها من در تصمیماتی که در گام بعدی خود در زمینه مربیگری می‌گیرم بسیار صبور هستم. اما بازگشت به چلسی برای من بسیار خوشحال کننده است. وقتی برای اولین بار این اتفاق رخ داد یک لحظه کاملا احساسی رقم خورد."

گفتنی است؛ تری ‌در چلسی پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان اروپا را به‌ دست آورد. او در سال 2017 باشگاه را ترک کرد و به استون ویلا پیوست. پس از یک سال حضور در چمپیونشیپ که در آن به ویلا کمک کرد تا به لیگ برتر صعود کند، تری به‌عنوان دستیار مربی باشگاه منصوب شد. با این حال او در جولای گذشته و قبل از این‌که این پست جدید را در چلسی بگیرد از استون ویلا جدا شد.