به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که کیلیان امباپه تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت و حتی گفته شد که باشگاه اسپانیایی پیشنهاد 200 میلیون یورویی نیز برای جذب این بازیکن به پاری‌سن‌ژرمن ارائه داده اما نهایتا PSG کوتاه نیامد تا انتقال او به سانتیاگو برنابئو به تعویق بیفتد. 

پاری‌سن‌ژرمن امیدوار بود که در یک سال پایانی قرارداد کیلیان امباپه این بازیکن را راضی به تمدید کند اما همان‌طور که انتظار می‌رفت او تا به اینجا نیز هیچ تمایلی به ماندن در پارک دو پرنس نشان نداده است. البته امباپه بارها تاکید کرد که تنها روی موفقیت پاری‌سن‌ژرمن در این فصل تمرکز کرده اما در عین حال هیچ چراغ سبزی هم برای تمدید با تیم فرانسوی نشان نداد.

با این وجود بعد از پیروزی دیشب پاری‌سن ژرمن برابر لوریان، امباپه صحبت‌های متفاوتی را درباره آینده خود مطرح کرد و گفت: " هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام. فاکتورهای جدیدی هستند که می‌توانند تاثیر گذار باشند. کدام فاکتورها؟(با خنده) فاکتورهای جدید. آسوده خاطرم و می‌خواهم بهترین تصمیم ممکن را پس از مشورت با خانواده بگیرم. بله احتمال تمدید با پاری‌سن‌ژرمن هم وجود دارد."

با این وجود آلن امبوما، دوست نزدیک و خانوادگی کیلیان امباپه، صحبت‌های جالبی را درباره این ستاره فرانسوی مطرح کرده که بازهم امیدها برای حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو را افزایش داده است. او گفت: "کیلیان تفکرات واضحی داشت و می‌گفت من بازیکن رئال مادرید خواهم شد. یک بار به او گفتیم برایش بلیت سانتیاگو برنابئو را می‌گیریم و فقط گفت که من کسی خواهم بود که روزی تو را به برنابئو می‌برم."