لوییس دلافوئنته معتقد است در صورتی که بازی به وقت های اضافه بکشد، کرواسی شانس پیروزی بیشتری دارد.

طرفداری | لوییس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا معتقد است کسب عناوین به کار و زحمت تیم ارزش می دهد و بدون جام تمام تلاش ها بیهوده هستند.

تیم ملی اسپانیا فردا شب در چارچوب بازی فینال لیگ ملت های اروپا به مصاف تیم ملی کرواسی می رود. لوییس دلافوئنته در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. دلافوئنته در مورد خستگی احتمالی بازیکنان به دنبال پیوستن به تیم ملی بدون استراحت گفت:

آن ها خوب هستند. هیچ کسی ما را سرافکنده نخواهد کرد. فردا با ترکیب متفاوتی بازی خواهیم کرد. فکر می کنم تیمم در بهترین مقطع فصل به قله رسیده است. انگیزه بر هر چیزی غلبه می کند.

دلافوئنته پس از حذف اسپانیا از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، به عنوان سرمربی لاروخا منصوب شد. حال او این فرصت را دارد تا در چهارمین بازی خود روی نیمکت اسپانیا، فاتح یک جام شود.

چیزی که باعث قدردانی و به رسمیت شناختن کار شما می شود، عناوین هستند اما چیزی که اهمیت دارد کار و تلاش قبلی است. جام به زحمات و کار شما جلا و ارزش می دهد. رسیدن به فینال این رقابت ها یک امتیاز و مزیت است. اگر تمام توان خود را در زمین بگذارید، پس از آن ناکامی ای در کار نخواهد بود. البته که ما می خواهیم پیروز شویم، نه به خاطر من بلکه برای خوشحال کردن هوادارانمان.

  • کرواسی؟

هر یک از دو تیم ویژگی ها و نقاط قوت خود را دارد اما هر دو تیم نشان داده اند که در حال حاضر بهترین تیم های اروپا هستند. دوست داریم در طول 90 دقیقه فاتح این بازی شویم. آن ها تجربه بیشتری دارند و در 30 دقیقه وقت های اضافه تجربه نقش مهمی را ایفا می کند. آرامش و خونسردی همه چیز را تعیین می کند و فکر می کنم کرواسی از نظر جسمانی نیز بسیار قدرتمند است.