به گزارش ورزش سه، زین الدین زیدان در تابستان 2021 رئال مادرید را ترک کرد و پس از آن با وجود پیشنهاداتی که از سوی تیم‌های مختلف داشت، هدایت تیمی را نپذیرفت.

در این شرایط نشریه آ.اس اسپانیا مدعی شد پرز در نظر دارد زیدان را به سانتیاگو برنابئو بازگرداند، اما نه به عنوان سرمربی، بلکه به عنوان مدیرفنی یا مشاور. آ.اس نوشت: تمایل پرز برای بازگشت زیدان، به قرارداد با کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن که رابطه خاصی با زیزو دارد نیز مربوط است.

پرز معتقد است که حضور زیدان در رئال مادرید، کار انتقال امباپه را که پیش از این تمایل خود را برای حضور در تیمی که تحت هدایت اسطوره فرانسوی است ابراز کرده بود، تسهیل می‌کند. او همچنین به نقش بزرگ زیدان در قرارداد با اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا، اعتقاد دارد و اظهارات جود بلینگام مبنی بر اینکه زیزو بت او است هم روی او تاثیر گذاشته است.

1835117

نکته جالب اینکه آ‌.اس در بخشی از گزارش خود اعلام کرد در صورتی که کارلو آنچلوتی به فدراسیون فوتبال برزیل پاسخ مثبت بدهد، این احتمال وجود دارد رئال مادرید زیزو را برای دوره سوم به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب کند.

روزنامه آ.اس همچنین تاکید کرد با وجود تمام اختلافاتی که ممکن است بین پرز و زیدان رخ داده باشد، سرمربی فرانسوی بدش نمی‌آید که به این تیم بازگردد، به خصوص که او هنوز در مادرید زندگی می‌کند.

پرز معتقد است با وجود پایان سخت دوره دوم مربیگری زیدان در تابستان 2021 و صحبت‌های تندی که سرمربی فرانسوی پس از جدایی مطرح کرد، زمان بهبود روابط با زیدان فرا رسیده است.