به گزارش "ورزش سه"، طبق توافق باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو دستمزد این مربی قرار بود ماهانه به وی پرداخت شود که این اتفاق به صورت منظم نگرفته و مربی پرتغالی بدون دریافت دستمزد همه ماه های کارکرد در ایران، تهران را ترک کرد.

باشگاه استقلال خطاب به مدیر برنامه ریکاردو ساپینتو پیغام داده در اولین فرصت با این مربی تسویه حساب می کند اما منتظر صدور رای نهایی پرونده وی از سوی کمیته ی استیناف است. کمیته ی انضباطی در پایان دربی علاوه بر در نظر گرفتن محرومیت چهار ماهه برای ریکاردو ساپینتو این مربی را 10 درصد از قراردادش جریمه کرد و طبیعتا این جریمه باید از سوی باشگاه استقلال پرداخت و از حساب ریکاردو ساپینتو کم شود. در غیر اینصورت سازمان لیگ برای سرمربی جدید تیم کارت حضور روی نیمکت را صادر نخواهد کرد.

باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته ی انضباطی اعتراض کرده و اکنون پرونده از سوی کمیته ی استیناف در درست بررسی است و به زودی رای نهایی در این باره صادر می شود. رای صادره از سوی کمیته ی انضباطی پیرامون ریکاردو ساپینتو سنگین ترین رای انضباطی علیه یک مربی در مسابقات لیگ برتر است. جریمه دلاری که کمیته ی انضباطی برای ریکاردو ساپینتو در نظر گرفته نزدیک به 3 میلیارد تومان می شود.