این هافبک ۳۲ ساله از لحظات لذت بخش خود در باشگاه آاس رم و آینده نامشخص خود صحبت کرده است.

طرفداری | با وجود اینکه جورجینیو واینالدوم از دوران قرضی خود در آاس رم رضایت دارد اما از آینده خود اطمینان ندارد. هافبک هلندی بخش زیادی از فصل 2022-2023 را به دلیل مصدومیت دور از میادین سپری کرد، اما پس از آن در بخش پایانی فصل به یکی از اعضای اصلی پروژه ژوزه مورینیو تبدیل شد.

پس از پایان قراردا قرضی خود، این بازیکن 32 ساله به پاری سن ژرمن بازمی‌گردد اما با توجه به جدایی کریستوف گالتیه، مشخص نیست که آیا در برنامه‌های فصل آینده این باشگاه جای دارد یا خیر. واینالدوم پیش از دیدار رده بندی لیگ ملت‌های اروپا مقابل ایتالیا در گفتگو با فوتبال زون هلند تکرار کرد که منتظر اتفاقات آینده است:

فصل آرام و عجیبی گذراندم. وقتی به رم رسیدم فقط چند جلسه تمرینی و یک بازی انجام دادم که فقط 12 دقیقه بازی کردم و هفته بعد برای مدت طولانی مصدوم شدم. من از تمام لحظات خودم با تیم و مربی که از من حمایت کرده و کمک زیادی به من کرد، لذت بردم. واقعا از کار کردن با مورینیو لذت بردم. 

او در مورد آینده خود گفت:

من با پاری سن ژرمن قرارداد دارم. سخت است که بگویم چه اتفاقی می‌افتد. فعلا وضعیت من اینگونه است چرا که پیش از این نیز گفته‌ام که با پی اس جی قرارداد دارم و باید ببینم شرایط در آینده چگونه رقم می‌خورد.

  • جورجینیو واینالدوم: بازگشت به فوتبال هلند، انتخاب اول من نخواهد بود