به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی این فصل موفق شد به رکورد سه‌گانه رویایی دست پیدا کند و جام قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان را با خود به خانه ببرد. 

با این حال 115 مورد نقض قوانین مالی لیگ برتر که در ماه فوریه اعلام شد باعث شده که بسیاری دستاوردهای این باشگاه را زیر سوال ببرند و خواهان رسیدگی هرچه سریع‌تر به این پرونده شوند. 

المبارک در گفتگو با سایت منچسترسیتی درباره این موضوع اظهار داشت:« بسیار ناراحت‌کننده است که این موضوع درباره اتفاق مهمی که در این باشگاه و نه فقط در زمین فوتبال رخ داده مطرح می‌شود. ما درباره زمین فوتبال حرف می‌زنیم. کاری که این بازیکنان امسال انجام دادند و سه‌گانه را فتح کردند باورنکردنی بود. 

1885882

من امیدوارم که مردم آنها را بر اساس فوتبالی که ارائه کردند و دستاوردهایی که در زمین داشتند قضاوت کنند. واقعیت همین است. این باشگاه در مجموع به خوبی اداره می‌شود. ارزش این گروه امروز بیشتر از شش میلیارد دلار است و ما توانستیم ارزش آن را افزایش دهیم و سرمایه‌گذارانی در سطح جهانی جذب کنیم.

چرا؟ چون اینجا ماشین تبلیغاتی داریم که یکی از بهترین‌ها در دنیا است. مدیران ما به صورت مداوم و همیشگی از سوی بهترین تیم‌های دنیا پیشنهاد می‌گیرند. با این حال، باید مورد تحسین قرار بگیریم. من به این اتفاقات و تلاشی که کردیم بسیار احترام می‌گذارم. 

ما در حال حاضر برند شماره یک فوتبال دنیا هستیم. تمامی این مسائلی که مطرح کردم واقعیت‌های موجود هستند. این باشگاه درآمدی باورنکردنی را تضمین می‌کند. کافی است به فروش بازیکنانی که در آکادمی یا تیم اول باعث رشدشان شدیم نگاه کنید.»