به گزارش "ورزش سه"، خلدون المبارک، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی، پس از 115 اتهام بی‌نظمی مالی لیگ برتر به این باشگاه، بار دیگر بر بی‌گناهی سیتی تاکید کرد و اطمینان داد که این سازمان بسیار خوب مدیریت می‌شود.

1889001

مبارک در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه اذعان کرد که نمی‌تواند زیاد درباره این موضوع صحبت کند زیرا آن‌ها در یک روند قانونی هستند اما به قانونی بودن کار باشگاه اعتماد دارد: «منچسترسیتی به عنوان یک باشگاه و سازمان بزرگ، به طور کلی بسیار خوب اداره می‌شود. ارزش کل مجموعه بیش از 6 میلیارد دلار است، بنابراین ما ارزش زیادی ایجاد کرده‌ایم و تعدادی از بهترین سرمایه گذاران جهان را جذب کرده‌ایم. چرا؟ چون ما یک برند ورزشی و تجاری بزرگ و موفق هستیم.»

مبارک در مورد اتهامات سال گذشته لیگ برتر به سیتی گفت: «الان ما این روند قانونی را طی می‌کنیم و کاری که من معمولا انجام می‌دهم این است که بعد از مشخص شدن نتیجه، اظهار نظر کنم. این روند قضایی زمان‌بر است و وقتی تمام شد، قول می‌دهم صحبت کنیم. من نظر صادقانه خود را به شما خواهم گفت. البته که چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد، اما متأسفانه اکنون نمی‌توانم این کار را انجام دهم.»