به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در استمفوردبریج به مصاف چلسی خواهد رفت. 
کورتوا که پیش از این پیراهن آبی‌های لندن را به تن داشت باید بار دیگر برای رویارویی با تیم سابقش به این شهر برگردد و به نظر می‌رسد که  حالا نگران برخورد هواداران این تیم است. 
این دروازه‌بان بلژیکی در گفتگو با سایت رسمی رئال مادرید اظهار داشت:«امیدوارم که هواداران چلسی من را هو نکنند اما واقعا هیچ چیز مشخص نیست. من برای هر اتفاقی که در پیش باشد آماده هستم و باید ببینیم که شرایط چطور پیش خواهد رفت.»

 


او با اشاره به ناراحتی هواداران چلسی از نحوه جدایی او از این تیم گفت:«من امیدوارم که این بازگشت خوب و خوش به استمفوردبریج باشد. ما حالا با هم رقیب هستیم. آنها می‌خواهند پیروز باشند و این درباره من هم صدق می‌کند. به هیچ وجه انتظار ندارم که هواداران من را تشویق کنند.»
کورتوا درباره خاطره جدایی از چلسی و پیوستن به رئال نیز اضافه کرد:«وقتی به زمین تمرین آمد و لوگوی رئال را دیدم با خودم گفت این واقعی است؟ این رویا نیست، هست؟ من حتی در بهترین رویاهایم هم نمی‌دیدم که یک روز بتوانم برای رئال مادرید بازی کنم. این اتفاق خوبی درباره فوتبال است. شما باید به خودتان باور داشته باشید و یک روز رویاهایی که دارید به واقعیت تبدیل خواهد شد.»
رئال مادرید در دیدار چهارشنبه شب امیدوار است که بتواند انتقام نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان و شکستی را که برابر چلسی به آنها تحمیل شد، از این تیم بگیرد.