به گزارش "ورزش سه"، مسی بار دیگر نشان داد که پاهایش معجزه می‌کنند و در دیدار دوستانه آرژانتین برابر استرالیا سریع‌ترین گل حرفه‌اش را با شوتی زیبا از پشت هجده قدم به ثمر رساند.

او برابر استرالیا 90 دقیقه کامل بازی کرد و بعد از مسابقه گفت، قصد دارد به تعطیلات برود و سپس بخش جدیدی از زندگی‌ و حرفه‌اش را در آمریکا دنبال خواهد کرد. اکنون یکی از مالکان اینترمیامی تایید کرده که بازی اول او برای این تیم روز 21 جولای و برابر کروز آزول مکزیک خواهد بود. ارزان‌ترین بلیت بازی اینترمیامی برابر کروز آزول هزار و 387 دلار قیمت دارد.

1889474

جرج مس، مالک اینترمیامی با تاکید بر اهمیت خرید کاپیتان آرژانتین گفت: «فکر می‌کنم همیشه وقتی درباره ورزش آمریکا صحبت می‌شود، یک "قبل و بعد از مسی" هم استفاده خواهد شد... داشتن بزرگ‌ترین بازیکن دنیا در اینجا برای لیگ ما و اکوسیستم فوتبال در آمریکا چشمگیر خواهد بود. لیونل مسی به این کشور می‌آید تا جام ببرد و تغییر ایجاد کند.»

احتمالا مسی در روز اولین بازی‌اش برای اینتر چندان غریبه نخواهد بود و سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی سابقش در بارسا نیز با پیراهن اینترمیامی در کنار او خواهد ایستاد. انتظار می‌رود خبر انتقال بوسکتس به این تیم آمریکایی تا اوایل هفته آینده رسمی شود.