هانسی فلیک قصد و تمایلی برای استعفا کردن از سمت خود در تیم ملی آلما، ندارد

آلمان و کلمبیا شب گذشته در یک دیدار دوستانه در استادیوم فلتینس آرنا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان هانسی فلیک با ارائه یک نمایش بسیار ضعیف در خانه، بازی را با نتیجه 2-0 واگذار کردند. شکستی که اکنون زنگ‌های خطر را در آلمان به صدا درآورده است.

طرفداری | اکنون در فضای فوتبال آلمان انتقادها از هانسی فلیک به اوج خود رسیده است و در نظرسنجی بسیاری از مطبوعات مانند بیلد، کیکر، اشپورت آینس و...، درصد زیادی از هواداران مخالف این هستند که تیم ملی آلمان به کارش با این مربی ادامه دهد. در چنین شرایطی نیز شایعاتی از احتمال جدایی فلیک به گوش می‌رسند اما این مربی پس از بازی مقابل کلمبیا، تمامی آن‌ها را رد کرد. فلیک در مصاحبه با SID در این‌باره گفت:

ایده من از فوتبال برای تیم ملی آلمان مناسب است. من تا پیش از این چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم. من توانایی کار با بهترین بازیکنان آلمان را دارم و می‌توانم از کارم لذت ببرم. ما سعی خواهیم کرد در ماه سپتامبر، بهتر عمل کنیم.

  • همچنین بخوانید: هانسی فلیک و ثبت بدترین عملکرد یک مربی تیم ملی آلمان در 64 سال گذشته

فلیک درباره شکست مقابل کلمبیا نیز گفت: 

من بسیار ناامید شده‌ام و برای هواداران‌مان متاسف هستم. ما می‌خواستیم چیز جدیدی را امتحان کنیم اما به نتیجه‌ای نرسیدیم. از ما انتقاد می‌شود و در ماه سپتامبر باید عملکرد و ذهنیتی متفاوت از خود نشان دهیم. باید به این روند پایان دهیم.