به گزارش "ورزش سه"، رضا مغانلو بازیکن زیر ۲۳ هوادار که قبلاً در امیدهای استقلال توپ می‌زد و به بزرگسالان این تیم راه یافته بود  نتوانسته بود فرصت بازی پیدا کند حالا در هوادار حضور دارد و رضا عنایتی در دو بازی به او اطمینان کرد که یکی از این دیدارها بازی شب گذشته مقابل پرسپولیس بود. این بازیکن که در دو پست  هافبک دفاعی و تهاجمی بازی می کند ۴۰ دقیقه‌ای را در زمین بود و دو موقعیت گل نیز داشت و عملکرد خوبی از خود نشان داد. وی در مورد تساوی صفر-صفر مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر توانستیم در این بازی امتیاز بگیریم. همه بچه ها انگیزه داشتند و بیشتر از اینها می‌توانستیم امتیاز بگیریم ولی روی بدشانسی توپ های خود من گل نشد. 
او که برای دومین بار برای هوادار به میدان رفت در این باره ادامه داد: بازی دومی بود که خدا را شکر آقا رضا لطف داشت و به من بازی داد و به تمام جوانهایی که شایستگی اش را دارند این اجازه در هوادار داده می شود که به میدان بروند و دیده شوند. لطف خدا  شامل حال من شد و عملکرد خوبی داشتم و توانستم جواب اعتماد آقا رضا و کادرفنی را بدهم.
وی در مورد اینکه امیدوار است در بازی های بعدی هم به او میدان داده شود یا خیر گفت:  ۱۰۰% منتظر فرصت هستم و همانطور که در دو بازی قبل نشان دادم انشاالله در بازی های که وارد زمین شوم بهترین عملکرد خودم را نشان می دهم. 
این بازیکن در مورد دو موقعیتی که از دست داد گفت: خیلی بدشانسی آوردم، یک شوت زدم  که دروازه بان گرفت و آن یکی ضربه ام از کنار تیر رد شد به غیر از این دو موقعیت که داشتم بچه ها هم موقعیت داشتند و در روزی که باید توپ را تبدیل به گل می کردیم نشد و به مساوی رضایت داریم.
این بازیکن در مورد پشتکی که در ضربه اوت زد عنوان کرد: من این پشتک ها را تمرین کرده و بلد بودم. آقا رضا در آن صحنه گفت اوت بلند بیندازید که من گفتم اگر اجازه بدهید پرتاب کنم که اجازه دادند پرتاب هم کردم اما تاثیر آن چنانی نداشت و اگر می توانستیم استفاده کنیم موقعیت خوبی بود. انشاالله در بازی های بعد این اوت بلند تاثیر گذار هم باشد.
مغانلو تیم هوادار در پاسخ به این سوال که با شهریار مغانلو بازیکن سابق پرسپولیس و حال حاضر سپاهان نسبت فامیلی دارد یا خیر گفت: من خودم در جریان نیستم اما پدرم می گوید یک نسبت فامیلی داریم! در تیم ما تشابه اسمی زیاد است. مهدی عبدی، پورمحمد و من.
مغانلو در پایان در مورد جو هوادار افزود: برگ برنده تیم ما به جز کادر فنی خوبی که داریم تیم یکدلی است که داریم‌. خودم در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتم و در نیم فصل دوم به شرایط خوب برگشتم ولی همه بچه ها به من کمک کردند تا به شرایط ایده آل برسم از تک تک آن ها تشکر می کنم. بچه ها ما همدل هستند و پشت این رفتار ها نتیجه گیری است.