رئیس باشگاه بارسلونا از نقل و انتقالات تیمش کاملا راضی است.

طرفداری | خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در سخنرانی خود در مراسم راه‌اندازی بارسا ویژن، از فعالیت بلوگرانا در بازار نقل و انتقالات این تابستان ابراز رضایت و خردسندی کرده است.

آبی‌ اناری‌ها پس از اینکه در جذب لیونل مسی ناکام ماندند و این بازیکن سرانجام به اینتر میامی ملحق شد اما آنها پس از پیوستن میکاییل فایه، دفاع 18 ساله و آینده‌دار سنگالی، در آستانه جذب بازیکنانی چون ویتور روکه از برزیل و اینیگو مارتینز هستند. ضمن اینکه حضور ایلکای گوندوعان به بارسلونا را نیز باید قطعی بدانیم و کاپیتان باشگاه منچسترسیتی پس از کسب یک سه‌گانۀ ارزشمند راهی بلوگرانا خواهد شد. هنگامی که از لاپورتا در مورد جذب احتمالی گوندوعان سوال پرسیده شد، رئیس باشگاه بارسلونا انگشت شست خود را به نشانه تایید بالا برد تا خیال هواداران این تیم اسپانیایی از جذب یک هافبک همه‌کاره راحت شود.

لاپورتا همچنین در مراسم راه‌اندازی بارسا ویژن در مورد نقل و انتقالات بارسلونا گفت:

بازار به اندازه کافی جواب پاسخ سوالات ما را می‌دهد. به‌خوبی هم پاسخ می‌دهد و باید به شما بگویم که بازیکنان در سطح کلاس جهانی، همچنان اولویت بارسلونا هستند.

حال با جذب قریب‌الوقوع ایلکای گوندوعان، بارسلونا بیشتر توجه خود را صرف به خدمت‌گیری ویتور روکه از اتلتیکو پارانائنزه برزیل خواهد کرد. هرچند آنها هنوز هم به دنبال جانشینی برای کاپیتان سرخیو بوسکتس در پست هافبک دفاعی خواهند بود.