به گزارش "ورزش سه"، خولین آلوارز را باید یک قهرمان بالفطره نامید. او با 23 سال سن به افتخاراتی دست یافته که خیلی از فوق ستاره های فوتبال دنیا تا پایان دوران حرفه‌ای خود در حسرت آنها ماندند. لیگ حرفه‌ای آرژانتین، کوپا لیبرتادورس، لیگ برتر انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا، کوپا امریکا، فینالیسما و جام جهانی قهرمانی هایی هستند که در کلکسیون افتخارات آلوارز دیده می شود.

او فصل گذشته دومین گلزن برتر سیتی بعد از ارلینگ هالند بود و توانست با آبی‌های منچستر سه‌گانه را فتح کند. آلوارز تنها بازیکن تاریخ آرژانتین است که قهرمانی در جام جهانی، چمپیونزلیگ و کوپا لیبرتادورس را تجربه کرده است. او که به تازگی راهی تعطیلات شده با انتشار عکسی از مدال های پرتعدادش در اینستاگرام سر و صدا به پا کرد.

1890055

او با عنوان فصل تمام شد پست خود را منتشر کرده است؛ پستی که عکس آلوارز با مدال هایش در آن خودنمایی می کند. در ادامه متن ستاره آرژانتینی آمده است: خوشحالم که به اهداف و رویاهای فردی و تیمی خودم دست یافتم. سالی بسیار موفق با تجربه ها و پیشرفت های بسیار را پشت سر گذاشتم.

خولین آلوارز طی 365 روز اخیر بیش از هر فوتبالیست دیگری موفقیت بزرگ کسب کرده است. پست او با این 4 مدال در گردنش با استقبال جالب هم تیمی های این بازیکن نیز مواجه شده است. کامنت های بسیاری از ستاره های آرژانتین از جمله الکسیس مک‌آلیسر، آنخل دی‌ماریا، انزو فرناندز، سرخیو آگوئرو و ... زیر این پست دیده می شود.

1890054