گویا مارکو روزه فصل بعد هم سرمربی بروسیا دورتموند خواهد بود

با شکست 4 بر 1 مقابل لایپزیش در وستفالن، انتقادات زیادی از سوی هواداران و کارشناسان فوتبال آلمان روانه مارکو روزه و عملکردش در بروسیا دورتموند شد. با این حال به نظر نمی‌رسد که این باشگاه برنامه‌ای برای تغییر مربی خود داشته باشد.

طرفداری | مارکو روزه از زمان به دست گرفتن هدایت بروسیا دورتموند، در 13 بازی از 40 بازی خود بازنده بوده است. روزه از این منظر با میانگین 1.83 پشت سر مربیانی مانند توماس توخل (2.09)، لوسین فاوره (2.08)، ادین ترزیچ (2) و یورگن کلوپ (1.91) قرار دارد. با این حال به نقل از پاتریک برگر خبرنگار اشپورت آینس، هیچ خطری جایگاه مارکو روزه در دورتموند را تهدید نمی‌کند و این مربی از حمایت کامل سران دورتموندی برخوردار است. با وجود همه فراز و نشیب‌ها، او در بوندسلیگا نتایج قابل قبولی را کسب کرده و همچنین حمایت کامل رختکن را نیز پشت سر خود دارد. 

روزه اکنون در حال افزایش فشار روی بازیکنان است و به وضوح در مورد بازسازی تیم صحبت می‌کند. او چند هفته‌ای با دقت در حال بررسی این موضوع است که برای فصل جدید، از چه کسانی بهره ببرد و چه کسانی را کنار بگذارد. روزه که در اوایل فصل همواره از بازیکنانش حمایت می‌کرد، گویا در طول این مدت تغییر کرده باشد. این مربی می‌خواهد تغییراتی را در سلسله مراتب تیم ایجاد کند، تا پویایی جدیدی در آن شکل بگیرد.

همچنین بخوانید:

  • بازیکنان مشکل اصلی دورتموند از نگاه مدیران این باشگاه
  • واتسکه: جانشین هالند یک جوان مستعد خواهد بود؛ مارکو روزه می‌ماند