باشگاه فنرباحچه خبر از حضور ادین ژکو برای پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی داده اما هنوز به صورت رسمی از خرید جدید خود رونمایی نکرده‌اند و قراردادی تاکنون امضا نشده است

از آنجایی که قرارداد ادین ژکو به پایان می‌رسد و این بازیکن پیشنهاد تمدید یک ساله اینتر را رد کرده، انتظار می‌رود به‌زودی در یک انتقال رایگان به فنرباحچه ترکیه بپیوندد.

طرفداری | با اعلام فنرباحچه، ادین ژکو برای گذراندن معاینات پزشکی و تکمیل مذاکرات با این باشگاه به استانبول سفر خواهد کرد. وان فوتبال نیز به نقل از برخی رسانه‌های ترکیه‌ای گزارش داده که فنرباحچه پیشنهاد قراردادی دو ساله با حقوق خالص چهار میلیون یورویی که قابلیت افزایش با بندهای پاداش گنجانده شده در قراردادش را دارد، به این مهاجم 37 ساله بوسنیایی ارائه داده است. پیشنهاد این باشگاه ترکیه‌ای بهتر از اینتر است زیرا نراتزوی تنها حاضر به تمدید یک ساله قرارداد بازیکنش بود.

همچنین این نشریه ترکیه‌ای گزارش داده همه چیز تکمیل شده و ژکو آماده امضای قراردادش است. او در حال حاضر در تعطیلات با خانواده‌اش در شهر تفریحی مارماریس ترکیه حضور دارد و اواخر امروز برای امضای قراردادش به استانبول سفر می‌کند.