به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای تیم نوجوانان ایران در برابر افغانستان که با نتیجه 6-1 به سود ایران پایان یافت و مصاف با قطر که گلی به همراه نداشت، در استادیوم راجامانگالا برگزار شد اما بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امروز مصاف ایران – کره جنوبی در استادیوم پاتوم تانی برگزار می شود.

این آخرین بازی ایران و کره جنوبی در مرحله ی گروهی است. کره جنوبی با 6 امتیاز در صدر جدول گروه B قرار دارد. ایران با 4 امتیاز و قطر با یک امتیاز تیم های دوم و سوم هستند و افغانستان هم بدون امتیاز در رده ی آخر این گروه قرار داد. امروز همزمان با مصاف ایران – کره تیم های قطر و افغانستان به مصاف هم می روند.

بازیکنان تیم نوجوانان ایران به بهانه ی بازی در استادیوم جدید شب گذشته 15 دقیقه طبق قوانین در استادیوم پاتوم تانی حاضر شدند و از چمن آن بازدید کردند. ایران برای قطعی کردن صعود خود به مرحله حذفی یا یک چهارم نهایی نیاز به یک امتیاز در مصاف با کره جنوبی دارد چرا که درصورت شکست، قطر می تواند با غلبه بر افغانستان با ایران هم امتیاز شود. در این شرایط نتایج رودرو و در ادامه تعداد اخطارهای کمتر موجب صعود می شود. مصاف ایران - قطر هم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

1890158
1890159