به گزارش "ورزش سه"، قرارداد گوندوغان با منچسترسیتی به پایان رسیده و او تصمیم گرفته است که پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد را رد کند. 

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه و پیوستن به بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد به گوش می‌رسید و حالا به نظر می‌رسد که این انتقال نهایی شده است. 

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، شب گذشته اعلام کرد که قرارداد بین این هافبک آلمانی و بارسلونا در شهر مونیخ به امضا رسیده و کار انتقال او به بارسا نهایی شده است. 

1890166

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در چند هفته اخیر مدعی شده بودند که همسر گوندوغان نقش مهمی در جدایی او از سیتی داشته است چون تمایلی به ادامه زندگی در انگلیس ندارد و به دنبال این است که به همراه فرزندش راهی اسپانیا شود. 

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در واکنش به خبر پیوستن این بازیکن به بارسا در صفحه اینستاگرام همسر او که مجری معروف تلویزیونی است نوشت:« احتمالش زیاد است که همسرش او را برای جدایی متقاعد کرده باشد.»

این اظهارنظر باعث عصبانیت سارا شد و او در پاسخ نوشت:« من را در مسائل فوتبالی دخالت ندهید... من مدیربرنامه نیستم. به مردم احترام بگذارید. دست از دروغ گفتن درباره من بردارید. من فقط همسر او هستم. به دروغ گفتن و صحبت درباره مسائلی که اطلاعی از آنها ندارید ادامه دهید. این بی‌ادبی است.»