به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ همواره سیاست خاص خود را در جذب بازیکن داشته است. باشگاهی متمول در فوتبال آلمان که اعتقاد دارد صرف هزینه زیاد برای فوق ستاره ها معقول نیست با این حال ابایی نداشته که مثلا برای جذب لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی اتلتیکو بیش از 80 میلیون یورو هزینه کند یا لروی سانه را با مبلغی گزاف از سیتی به خدمت بگیرد. سیاست امروز بایرن برای خریدهای تابستانی اما وسوسه کردن بازیکن با پروژه ورزشی جاه طلبانه اش است و نه دستمزدهای بالا.

 

دی تلگراف هلند نوشته است که یکی از مهمترین اهداف بایرن برای فصل بعد رایان گراونبرخ، هافبک جوان آژاکس و تیم ملی هلند است و توانسته در رقابت با باشگاه های ثروتمند و بزرگ دیگر، او را متقاعد کند که به مونیخ بیاید.

 

 در مذاکرات با گراونبرخ 19 ساله گفته شده که ما پول و دستمزد بالا نسبت به دیگر رقبا نخواهیم داد ولی می توانیم تضمین کنیم که زیر نظر یولیان ناگلزمان(مربی) نه تنها در ترکیب ثابت خواهی بود که مسیر پیشرفت برایت هموار خواهد شد. دی تلگراف نوشته است که تلاش های آژاکس برای تمدید با گراونبرخ به نتیجه نرسیده و بازیکن تصمیم نهایی خود را برای پیوستن به بایرن گرفته است. انتقالی که باید قطعی دانست.