به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان، کاپیتان سابق منچسترسیتی، با امضای قراردادی دو ساله به بارسا پیوست تا به مهم‌ترین عملیات نقل و انتقالاتی امسال تابستان بلوگرانا تبدیل شود.

سایت لهستانی meczyki.pl در گزارشی مدعی شد ستاره لهستانی بارسا، روبرت لواندوفسکی، به صورت غیرمستقیم در این انتقال و راضی کردن گوندوگان نقش داشته است. بر اساس این گزارش هفته گذشته که تیم‌های ملی آلمان و لهستان در شهر ورشو در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند لواندوفسکی این فرصت را پیدا کرد که با گوندوگان از نزدیک صحبت کند. این سایت مدعی است لوا در این دیدار گوندوگان را تشویق کرده به بارسا ملحق شود و از امتیازهای بلوگرانا برای او تعریف کرده است.

1890225

اما لواندوفسکی تنها کسی نبوده که گوندوگان برای کسب اطلاع از بارسلونا با او مشورت کرده است. دومنیک ترنت، دستیار سابق پپ گواردیولا که در بارسا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی با او کار کرده می‌گوید گوندوگان در گفت‌وگویی با پپ هم در این باره مشورت کرده و از او درباره شرایط بارسلونا پرسیده است.

دستیار سابق پپ همچنین تایید کرد که گوندوگان پیش از دیدار هفته گذشته آلمان و لهستان هم با لواندوفسکی در تماس بوده است. او به نقل از لوا گفت که گوندوگان به او گفته بود از این ناراحت است که نمی‌تواند در بدو ورود به بارسا در نوکمپ افسانه‌ای به میدان برود. این ورزشگاه در حال بازسازی است و بارسا تا نوامبر 2024 بازی‌هایش را در ورزشگاه المپیک بارسلون برگزار خواهد کرد.

1890226