به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز که بیش از 5 ماه از زندانی شدنش به جرم تجاوز می گذرد در گفت و گو با  La Vanguardia تاکید کرد که دلش برای هم تیمی هایش تنگ نشده است!

او گفت: "دلم برای کسی تنگ نشده است! هر کسی که با او فوتبال بازی کرده باشم لزوما دوست من نیست. البته من دوستان فوتبالی زیادی دارم که حتی می خواستند به ملاقاتم بیایند اما اجازه ندادم چون زندان جای خوبی برای آنها نیست. همسرم، فرزندانم، پدر و مادرم تنها افرادی بودند که در این مدت اجازه دادم به ملاقاتم بیایند."

از دنی آلوز در مورد روبینیو که با مشکل مشابهی مواجه شده گفت: "من روبینیو نیستم. من دنی آلوز هستم؛ کسی که در 14 سالگی خانه را ترک کرد و از آن زمان به بعد خودش حل کننده مشکلاتش بوده است.من متجاوز یا مجرم جنسی نیستم. در فوتبال به من موز پرتاب شد اما هیچ تاثیری نداشت و حالا هم این قدرت را دارم که از خودم در برابر این اتهامات و بی عدالتی ها محافظت کنم."

1890344

ملی پوش سابق فوتبال برزیل در ادامه صحبت هایش گفت: "من همیشه در صحنه هستم و از واقعیت فرار نمی کنم. نمی دانم چرا به من آزادی موقت نمی دهند! چرا می ترسند فرار کنم؟ من همیشه در دسترس هستم و قرار نیست از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم."

دنی آلوز در گفت و گویی که روز گذشته منتشر شد تاکید کرد که اگر متوجه ناراحتی آن زن می شد منتظر او می ماند و همان شب خود را به کلانتری معرفی می کرد تا نشان دهد بی گناه است: "آن جا هیچ کس حرفی به من نزد. وقتی به خانه برگشتم از خیانت خجالت می کشیدم و عصبانی بودم. من با وکلیم تماس گرفتم و او این اطمینان را داد که مشکلی وجود ندارد و شکایتی در کار نیست. او گفت که می توانم با خیال راحت اسپانیا را ترک کنم."

ستاره سابق بارسا در مورد اظهارات ضد و نقیضش گفت: "اگر واقعا عاشق باشید می دانید که برای حفظ آن باید هر کاری کرد. من از دروغ متنفرم اما می ترسیدم جوانا را از دست بدهم و به همین خاطر دروغ گفتم. من بدون توجه به عواقب کار تلاش کردم تا زندگی مشترکم را نجات دهم. به محض اینکه توانستم موضوع را به همسرم گفتم و از او طلب بخشش کردم. همه این ها مثل یک کابوس است که امیدوارم هر چه زودتر تمام شود."