به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد تا به حال رسما دو پیشنهاد برای به خدمت گرفتن مونت ارائه کرده که هر دو با پاسخ منفی مدیران چلسی مواجه شده است. 

پیشنهاد دوم منچستریونایتد نزدیک به 50 میلیون پوند بود اما چلسی اعلام کرده که حاضر نیست با مبلغی کمتر از 70 میلیون پوند با فروش این بازیکن موافقت کند. 

آنها به صورت جدی به دنبال جبران هزینه هنگفت انجام شده در فصل گذشته برای خرید بازیکنان و تقویت این تیم هستند و همین باعث شده که انتظارشان برای مبلغ دریافتی از فروش این ستاره انگلیسی بالا باشد. 

1889072

انتظار می‌رفت که مونت هم آماده جدایی از این باشگاه باشد، اما برباتوف معتقد است که حضور پوچتینو در راس کادر فنی آبی‌های لندن ممکن است شرایط را تغییر دهد. 

این مهاجم سابق یونایتد به بتفرد گفت: «من از این که مونت فصل گذشته فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد تعجب کردم. مطمئن نیستم دلیل این اتفاق چه بوده اما حالا باید ببینیم که آیا پوچتینو می‌تواند میسون را برای ماندن در استمفوردبریج متقاعد کند یا خیر. 
پوچتینو با تمامی بازیکنان حاضر در این تیم صحبت خواهد کرد و تصمیم نهایی پس از این مکالمات گرفته خواهد شد. در نهایت، من باور دارم که پوچتینو دوست دارم مونت را در چلسی حفظ کند و اجازه پیوستن او به یونایتد را نخواهد داد.»