به گزارش "ورزش سه"، فردا از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بایرن مونیخ میهمان ویارئال است. بازی در ورزشگاه لاسرامیکا برگزار خواهد شد و بایرن باید برابر تیمی قرار بگیرد که دور قبل توانسته بود یوونتوس را حذف کند.

لوکاس هرناندز از نظر تاکتیکی ضعیف است - ورزش سه


لوکاس هرناندز مدافع فرانسوی بایرن که سال ها سابقه بازی برای اتلتیکو را دارد و بارها برابر ویارئال نیز به میدان رفته، در نشست خبری بازی گفت:« بازی برگشت ویارئال برابر یوونتوس را تماشا کردم. ویارئال روی توپ و میدان کنترل زیادی نداشت ولی همیشه موقعیت های خطرناکی خلق می کرد. در کارهای دفاعی تیمی سازماندهی شده هستند و در دوئل ها نیز جنگنده کار می کنند. ما هرگز ویارئال را دست کم نمی گیریم ولی با همه احترام، هدف مان برتری در هر دو بازی رفت و برگشت است و به آن نیز خواهیم رسید.»

 

لوکاس ادامه داد:«اونای امری مربی بسیار خوبی است و هر جا رفته موفق کار کرده است. ویارئال تا به اینجا فصل خوبی را سپری کرده و به نظر من امری کارش را به بهترین شکل انجام داده است. ویارئال با امری تیمی قدرتمند است اما ما هم چنین شرایطی داریم. بایرن مثل همیشه تیمی جاه طلب است و قهرمانی چمپیونزلیگ را می خواهد. برای این مهم باید از سد ویارئال بگذریم و راهی نیمه نهایی شویم.»

لوکاس در مورد همراهی هواداران بایرن گفت:« مهم نیست کجای دنیا بازی داریم، همیشه هوادارانی هستند که سفر کرده و ما را همراهی کنند. ما همیشه آنها را کنار خودمان داریم. بازی فردا بسیار مهم است و هوادارانی از بایرن نیز در ورزشگاه خواهند بود. می دانم که از دقیقه یک تا 90 ما را تشویق خواهند کرد. ما هواداران متعصب و بزرگی داریم که هر جا برویم مشوق‌مان هستند.»