به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال المپیک ایران که اخیرا در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا در عراق شرکت کرد و به نایب قهرمانی رسید، در شهریور ماه باید در دو تورنمنت شرکت کند که رضا عنایتی می‌تواند در رقابت‌های هانگژو از بازیکنانی که سن المپیکی ندارند ولی در حال حاضر سهمیه امید هستند، بهره ببرد. 

ویدئو: 304502


اما طی ادوار گذشته به سرمربیان تیم امید ایران پیشنهاد می‌شد که بازیکنانی که سن حضور در المپیک یا انتخابی این رقابت‌ها را دارند، در مسابقات آسیایی ازجمله هانگژو استفاده کنند ولی رضا عنایتی تاکید کرد چنین اعتقادی ندارد و همه تورنمنت‌های پیش رو برای او مهم هستند. 
عنایتی در واکنش به لیست بازیکنان تیم فوتبال امید ایران برای حضور در مسابقات آسیایی هانگژو عنوان کرد: یک لیست ۵۰ نفره برای مسابقات هانگژو داشتیم که تحویل من دادند و گفتند از همین‌ها استفاده کنید ولی فکر می‌کنم بتوانیم تغییراتی به وجود بیاوریم. به نظرم بتوانیم حداقل ۱۰ بازیکن را جابه‌جا کنیم. 

1886291

او ادامه داد: هر جامی برای ما حساسیت خاص خود را دارد. من اینطور نیستم که بخاطر رفتن به المپیک بگویم فلان جام را خیلی راحت از دست بدهیم. تمام تورنمنت‌ها برای من حائز اهمیت است. 
سرمربی تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد: برخی می‌گویند بازیکنان یک رده سنی خاص را به هانگژو ببر تا بتوانی در مقدماتی المپیک و المپیک از آنها استفاده کنی ولی بنده اصلا اعتقادی به این مسئله ندارم و می‌گویم باید از تمام ظرفیت‌ها در همه تورنمنت‌ها استفاده کرد. همانطور که سایر کشورها نیز بهره می‌برند و سه سهمیه بزرگسال را به مسابقات می‌آورند. 
عنایتی یادآور شد: از سوی دیگر، بازیکنانی که رده سنی قانونی برای هانگژو دارند، وارد این بازی‌ها می شوند که بنده نیز با مشورت دوستان و همکارانم در کادر فنی تیم امید به این نتیجه رسیدم در هر دو جام پیش رو در شهریور ماه با قدرت بروم تا در کنار همکاری باشگاه‌ها به موفقیت برسیم.