به گزارش "ورزش سه"، آستین اف سی آمریکا به صورت رسمی تایید کرد که رودولفو بورل به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه انتخاب شده است. پس از استعفای کلودیو رینا در ژانویه این باشگاه در جستجوی مدیر ورزشی جدیدش بود. 
رودولفو 52 ساله، 28 سال در حوزه فوتبال تجربه فعالیت دارد. او از سال 2016 به عنوان دستیار اول پپ گواردیولا در منچسترسیتی حضور داشت. 
او بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در آکادمی جوانان بارسلونا گذراند، در حالی که چند سالی را به عنوان مدیر فنی آکادمی لیورپول و سرمربی تیم دوم سپری کرد. 

1892831

آنتونی پرکورت، مالک باشگاه آستین اف سی در بیانیه رسمی باشگاه گفت: "او یک رکورد فوق‌العاده چشمگیر، انبوهی از تجربه و اشتیاق برای بازی زیبا به ارمغان می‌آورد. ما کاملاً معتقدیم که او فرد مناسبی است که جاه‌طلبی‌های ما را به جلو حرکت می‌دهد و بهترین بازیکنان، مربیان و کادر فنی را برای تیم اول، تیم دوم و آکادمی پرورش می‌دهد." 
بورل را می‌توان جدیدترین افتخار گواردیولا در فوتبال معرفی کرد. پیش از او، انزو مارسکا از اعضای کادر فنی منچسترسیتی به عنوان سرمربی تیم لسترسیتی معرفی شده بود. 
گفتنی است آستین اف سی در بازی پیش رو قرار است فردا با اینتر میامی بازی کند، تیمی که در انتظار معارفه رسمی لیونل مسی و سرخیو بوسکتس، شاگردان سابق پپ گواردیولاست.