بایرن مونیخ می‌خواهد نصیر مزروعی را حفظ کند و چندان مایل به فروش او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیست

طرفداری |  نصیر مزروعی تابستان گذشته در یک انتقال رایگان از آژاکس به بایرن مونیخ پیوست اما از اولین فصل حضورش در این باشگاه، چندان راضی نبوده زیرا زمان بازی کمی دریافت کرده است. حال با این وضعیتش که باعث شد به‌طور علنی نیز از شرایطش انتقاد کند، گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال جدایی این بازیکن از بایرن در پنجره تابستانی، به وجود آمده است.

با این حال به گزارش بیلد، تا زمانی که انتقال کایل واکر نهایی نشده باشد، بایرن مونیخ حاضر به فروش نصیر مزروعی با وجود علاقه یوونتوس به این بازیکن نیست. پس از آن نیز حتی اگر این مدافع راست انگلیسی به مونیخ بیاید، باواریایی‌ها به‌شدت درباره اینکه به مزروعی اجازه جدایی بدهند یا خیر، مردد هستند.

همچنین جانلوکا دی مارتزیو از اسکای ایتالیا نیز گزارش داده با وجود پیشنهاد مزروعی به یوونتوس از طریق ایجنتش رافائلا پیمنتا، بیانکونری که به دنبال جذب یک مدافع راست برای فصل آینده است، ترجیح می‌دهد یک بازیکن باتجربه از سری آ را برای این پست به خدمت بگیرد.

بیش‌تر بخوانید:

  • نارضایتی نصیر مزروعی از نیمکت‌نشینی در بایرن مونیخ
  • یوونتوس شرایط خرید نصیر مزروعی و ناهیتان ناندز را بررسی می کند

گفتنی است مزروعی 25 ساله تا سال 2026 با بایرن مونیخ قرارداد دارد. او فصل گذشته نیز در تمامی رقابت‌ها برای باواریایی‌ها در 26 به میدان رفت و موفق شد آمار 1 گل و 4 پاس گل را نیز از خود ثبت کند.