به گزارش "ورزش سه"، مسی پس از پایان قراردادش و با توجه به شرایط فعلی بارسلونا تصمیم گرفت به پیشنهاد این باشگاه پاسخ منفی دهد و راهی اینترمیامی شود. 

بسیاری از هواداران بارسا امیدوار بودند که بار دیگر اسطوره محبوبشان را با پیراهن این تیم ببینند اما این اتفاق رخ نداد تا فصل آخر از داستان طولانی و عاشقانه مسی و بارسلونا همچنان بدون سرانجام بماند. 

با این حال، مدیران بارسا قصد دارند شانسی برای یک وداع خوب و در خور به مسی و هواداران این تیم از یکدیگر بدهند و تاریخ خاص و مشخصی را برای انجام این کار در نظر دارند. 

1884400

لاپورتا در گفتگو با TV3 در این باره اظهار داشت: «صحبت‌هایی با نمایندگان مسی در این باره داشتیم. من با آنها برای انجام یک بازی در بزرگداشت این بازیکن توافق کردم. روز افتتاحیه ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ می‌تواند تاریخ بسیار خوبی برای انجام این کار باشد.»

او همچنین درباره پرونده بازگشت مسی به بارسا گفت: «مسی دوست داشت به بارسا برگردد. او دوران سختی را در پاریس سپری کرد. پدرش به من گفت که او نمی‌خواهد تحت فشار باشد. ما و هواداران بارسا به این درخواست احترام گذاشتیم. امیدوارم که او در میامی عملکرد خوبی داشته باشد.»