به گزارش "ورزش سه"، استقلال روزهای شلوغی را در بحث نقل و انتقالات سپری می کند؛ آبی پوشان با نظر جواد نکونام وارد بازار نقل و انتقالات شدند و سعی دارند تیمی خوب را ببندند و روانه مسابقات لیگ بیست و سوم کند.

اگرچه تصور می شد با ادامه فعالیت ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی بازیکن چپ پای دیگری در دفاع استقلال جذب نمی شوند، اما جواد نکونام دو مدافع وسط چپ پا را زیر نظر گرفته است.

آرمین سهرابیان اولین بازیکنی است که پای تخصص او چپ است و البته توانایی بازی با پای راست را نیز دارد. سهرابیان احتمالا به زودی قراردادش را امضا خواهد کرد تا یکی از خریدهای آبی پوشان باشد.

همچنین محمد نادری دیگر بازیکنی است که جواد نکونام برای بازی در دفاع وسط دوست دارد از او بهره بگیرد. نادری به زودی پای میز مذاکره با استقلالی ها می نشیند تا در صورت توافق نهایی قراردادش را ببندد.

در این شرایط به نظر می رسد اکثریت خط دفاعی استقلال را در فصل آینده نفرات چپ پا در اختیار داشته باشند. با توجه به حفظ محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، کوین یامگا به نظر می رسد بالانس خوبی در خط دفاعی ایجاد شود و شاهد ترکیب قدرتمندی در عقب زمین باشیم.