به گزارش "ورزش سه"، بازیکنانی مثل لیونل مسی و سرخیو راموس از پی اس جی جدا شده‌اند اما هنوز هیچ بازیکنی رسما به جمع پاریسی‌ها اضافه نشده است. مدیران پی اس جی در روزهای اخیر تحت تاثیر نامه امباپه مبنی بر عدم تمایلش برای تمدید قرارداد بودند اما به زودی شاهد اعلام رسمی چند انتقال مهم در این باشگاه خواهیم بود.

1892741

از بازیکنانی چون میلان اشکرینیار، مارکو آسنسیو، چر اندور، مانوئل اوگارته یا لوکاس هرناندز به عنوان خریدهای جدید پاریس نام برده می‌شود ولی باشگاه دو بازیکن بزرگ و ستاره برای تقویت خط حمله خود نیز جذب خواهد کرد.

1885348

برناردو سیلوا و هری کین می‌آیند؟
لوپاریزین امروز نوشت که در پی اس جی مبلغ 200 میلیون یورو برای جذب یک وینگر و یک مهاجم مرکزی اختصاص داده شده است. یکی از این بازیکنان برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، است. این بازیکن تا سال 2025 قرارداد دارد اما آینده او در تیم انگلیسی مبهم است. او خودش چند هفته پیش اذعان داشت که نمی‌داند در تابستان امسال چه اتفاقی قرار است بیفتد: «صادقانه بگویم که من هنوز از آینده‌ام اطلاعی ندارم. به زودی همه چیز مشخص می‌شود.»

1890763

در مورد پست مهاحم مرکزی، اولویت، هری کین است. با این حال، به نظر می‌رسد آینده مهاجم تاتنهام که در ابتدای تابستان به رئال مادرید پیوند خورده بود، اکنون به بایرن مونیخ نزدیک‌تر شده است. در صورت عدم امکان جذب مهاجم اسپرز، کولو موآنی، مارکوس رشفورد یا ویکتور اوسیمن نام‌های دیگری هستند که در پاری سن ژرمن مورد توجه قرار دارند.