به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که به نظر می‌رسید احتمال انتقال مارسلو برووزیچ، کاپیتان کروات اینتر، به باشگاه عربستانی النصر کم‌رنگ شده است خبری که امروز عصر توسط النصر منتشر شد بار دیگر بروزوویچ را به این باشگاه نزدیک نشان می‌دهد.

درحالی‌که هفته گذشته امیدهای النصر برای جذب او کمرنگ شده بود، چرا که گزارش‌های زیادی در اروپا نشان می‌داد بروزوویچ ترجیح می‌دهد به بارسا منتقل شده و در لالیگا به میدان برود؛ اما دیروز خوان لاپورتا به صراحت به این شایعات پایان داد و اعلام کرد بلوگرانا پولی برای خرید بروزوویچ ندارد.

اما با اینکه با کنار کشیدن بارسا بار دیگر النصر به عنوان قوی‌ترین گزینه ستاره کروات مطرح شده بود، مارکا مدعی شد مارسلو بروزوویچ تمایلی برای بازی در عربستان نداشته و توافق با این باشگاه را به هم زده است.

1893209

دقایقی پیش باشگاه الریاضیه در گزارشی اختصاصی از پاریس تصاویری منتشر کرد که بروزوویچ را در لابی یک هتل نشان می‌داد. این رسانه در گزارش خود نوشت ستاره کروات برای مذاکره با مسئولان باشگاه النصر به هتل شانگریلا در شهر پاریس آمده است. باشگاه النصر از طریق رسانه‌های رسمی‌اش این خبر را تایید کرده و می‌گوید حضور بروزوویچ در این هتل برای کامل کردن مذاکرات و رسمی شدن پیوستن او به النصر است.