به گزارش "ورزش سه"، عملیات ساخت ورزشگاه تازه تاسیس باشگاه مس رفسنجان به پایان رسیده و قرار است نارنجی‌پوشان در لیگ بیست و سوم در این ورزشگاه از حریفان خود پذیرایی کنند.

با وجود اینکه عملیات ساخت و حتی کاشت چمن ورزشگاه مس رفسنجان به پایان رسیده، اما کم‌آبی در رفسنجان این باشگاه را دچار مشکلی کرده که البته مدیران مس در تلاش هستند تا این مسئله را حل کنند.

سعید فتاحی، مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان، در این خصوص گفت: «متاسفانه کم‌آبی باعث شده چمن آفت بزند و قارچ بگیرد. تلاش‌هایی را انجام دادیم و مسئولان در تلاش هستند تا مشکل را هرچه سریع‌تر برطرف کنند. از مسئولان شهری هم خواهش می‌کنم مشکل کم‌آبی منطقه را حل کنند. سه، چهار زمین چمن خوب در رفسنجان وجود دارد که اگر آب منطقه تامین نشود، بقیه نیز در فصل تابستان به مشکل می‌خورند.»

ویدئو: 304583

او درباره برنامه‌های باشگاه مس برای افتتاح ورزشگاه افزود: «در تلاش هستیم تا مقدمات برگزاری یک تورنمنت دوستانه را قبل از شروع لیگ در رفسنجان فراهم کنیم. اگر این تورنمنت فراهم شود، افتتاحیه ورزشگاه نیز خواهد بود. اگر این اتفاق نیفتد، یک بازی دوستانه در ورزشگاه می‌گذاریم تا قبل از شروع مسابقات لیگ برتر به طور رسمی آن را افتتاح کنیم.»