به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک نسبت به سالیان گذشته تغییرات اجباری زیادی با کاهش بودجه خود در لیست نفراتش داشته و مهره‌های زیادی از این تیم جدا شده‌اند، اما در این بین برخی بازیکنان موثر فصل قبل ازجمله امیر نوری، علیرضا نقی‌زاده، اسماعیل شریفات و ... نیز تصمیم به ادامه همکاری گرفتند و در این تیم ماندند.

امیر نوری که کاپیتان آلومینیوم اراک محسوب می‌شود و ازجمله بازیکنان بومی این باشگاه است، طی فصل اخیر لیگ برتر ۲۴ بار برای این تیم به میدان رفت که نمایش خوبی در خط میانی ایرالکو داشت و حالا دوباره تصمیم گرفته در تیم مورد علاقه‌اش بماند و یکی از حاضرین در تمرینات تیم تحت هدایت سید مجتبی حسینی باشد.

1893306

این بازیکن پس از ۶ سال حضور مستمر در آلومینیوم اراک و تجربه صعود به لیگ برتر همراه با این تیم، همچنان به قراردادش پایبند بوده و در ایرالکو مانده تا بتواند توانایی‌های خود را در فصل جدید نشان بدهد و در خط میانی این تیم به میدان برود.

امیر نوری که پس از خداحافظی میثم مجیدی تبدیل به کاپیتان اول آلومینیوم اراک شده، ازجمله بازیکنانی است که مجتبی حسینی روی تجربه و کمک او حساب باز کرده و امید زیادی دارد با همراهی این بازیکنان بتواند ایرالکو را دوباره به آرامش برساند.