به گزارش "ورزش سه"، ویارئال بعد از برتری غیرمنتظره مقابل یوونتوس در تورین با سه گل، حالا به رقیب دشوار دیگری برخورد کرده و فردا شب در خانه پذیرای بایرن مونیخ خواهد بود. یولیان ناگلزمان پیش از این دیدار، تیمش را بخت اول صعود توصیف کرد اما خرونیمو رولی مدعی شد ویارئال با تمام توان برابر بایرن مبارزه خواهد کرد.

خرونیمو رولی گفت: "آنها آزادند هر چه می‌خواهند بگویند و نظرشان را اعلام کنند، اما ما همیشه با احترام مقابل هر رقیبی بازی می‌کنیم. بایرن مونیخ بخت اول صعود است، اما ما می‌خواهیم برای ادامه تاریخ‌سازی خود بسیار جدی و محکم بازی کنیم و این رویه از بازی فردا شروع می‌شود. روزی که در تورین حضور داشتیم همه برای کسب موفقیت تیم تلاش می‌کردیم و همبستگی خود را نشان دادیم. فردا نیز فکر می‌کنم شرایط همین‌طور خواهد بود یا این همان کاری است که ما سعی خواهیم کرد دوباره تکرار کنیم.

بایرن مونیخ بدون‌شک یکی از بهترین تیم‌های جهان است. اما همان‌طور که آنها شایسته حضور در بین هشت تیم برتر اروپا بودند، ما نیز بودیم. ما نسبت به هیچ تیمی احساس حقارت نمی‌کنیم، نه‌تنها مقابل یوونتوس، بلکه در بازی‌های قبلی و سال گذشته مقابل یونایتد، امسال برابر چلسی و... این‌گونه نبود و رویکرد در مسابقه فردا نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. درست است که بایرن مونیخ بخت اول صعود بوده و آنها یکی از بهترین تیم‌های جهان هستند، اما ما برابر هر رقیبی با تمام توان خود به میدان خواهیم رفت.

رویارویی با مانوئل نویر؟ بدون‌شک او یکی از پیشگامان نقش جدیدی است که ما دروازه‌بان‌ها در این مقطع ایفا می‌کنیم؛ مانوئل نویر برای من یکی از بهترین‌ها بوده و خواهد بود. فرصت دیدن بازی او از نزدیک در مسابقه فردا شب تجربه بسیار خوبی است. عملکرد نویر درون دروازه باورنکردنی بوده و خوشحالم که فردا او را می‌بینیم."