به گزارش "ورزش سه"، همچون اکثر سال‌های گذشته بایرن مونیخ در این فصل نیز یکی از اصلی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود. شاگردان یولیان ناگلزمان فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی مهمان ویارئال خواهند بود که در دور قبلی دست به کار بزرگی زد و یوونتوس را حذف کرد.

جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای از حضور در لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرده و بابت این موضوع هیجان‌زده است. او گفت: "سرود لیگ قهرمانان اروپا بسیار خاص است. من از کودکی این سرود را می‌شنیدم. اکنون که در زمین ایستاده ام و آن را می شنوم، باورنکردنی و جذاب است. این برای من یک افتخار است. 

لیگ قهرمانان یکی از بزرگ‌ترین مسابقات در جهان است. برای من خاص است زیرا از زمانی که خیلی جوان بودم همه بازی ها را دنبال می کردم. بازیکنان برتر زیادی در این مسابقات حضور دارند. تماشای آن هیجان انگیز و  برای من واقعاً خاص است." 

ستاره جوان بایرن مونیخ درباره پست مورد علاقه اش در زمین نیز گفت: "من فقط از حضور در زمین لذت می‌برم، مهم نیست کجا باشد. اما از زمانی که جوان بودم، بیشتر در خط حمله بازی می‌کردم، به عنوان مثال در کناره‌ها یا به عنوان بازیکن شماره 10. مطمئناً احساس آن‌جا راحتی می‌کنم. اما من از بازی در همه پست ها لذت می برم. همه چیز را بر عهده می گیرم و این برای پیشرفت من خوب است."