به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان یکی از تیم‌های جذاب لیگ برتر بیست سوم خواهد بود؛ تیمی که فصل گذشته رتبه پنجمی را به دست آورد، حالا با سرمربیگری ساکت الهامی به روزهای بهتری می‌اندیشد. الهامی به عنوان یکی از سرمربیان موفق فوتبال ایران در چند سال گذشته که دو بار با تراکتور و نساجی قهرمانی حذفی را کسب کرده، حالا در مس هم علاقه‌مند است کارهای بزرگی را انجام بدهد.

این سرمربی باتجربه لیگ برتر اما حالا با یک چالش بزرگ روبه رو شده است؛ امروز باشگاه فولاد خوزستان از دو خرید رسمی خود در خط دفاعی رونمایی کرد و جالب اینکه هردوی آنها نفرات تاثیرگذار مس رفسنجان بودند. جفرسون باهیا و شاهین توکلی دو مدافع مس بودند که به فولاد رفتند.

از سوی دیگر مسی‌ها هنوز با ایمان سلیمی، دیگر مدافع وسط خود، برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند و حتی درباره این بازیکن هم شنیده می‌شود که مورد توجه جواد نکونام است و احتمال حضورش در استقلال بالاست.

1893507

در این شرایط رامتین سلیمان‌زاده تنها مدافع وسط تخصصی مس در فصل گذشته است که در تمرینات نارنجی پوشان شرکت می‌کند و مشخصا آنها باید برای جذب مدافع وسط اقدام کنند.

از مس رفسنجان خبر می‌رسد که یک مدافع باتجربه عراقی مدنظر الهامی قرار گرفته و با انجام توافقات نهایی قراردادش را امضا می‌کند.

با این حال حتی جذب مدافع باتجربه عراقی نیز از نظر کمی نیاز مسی‌ها در خط دفاع را رفع نمی‌کند و بدیهی است که آنها باید برای جذب نفرات دیگری نیز در این پست اقدام کنند.

باید منتظر ماند و دید ساکت الهامی که این روزها تیمش را برای برپایی اردوی تدارکاتی به شهر سرچشمه با ارتفاع 2500 متری برده، چگونه برای تزریق بازیکن به خط دفاعی تیمش اقدام خواهد کرد و چه بازیکنانی به عضویت نماینده رفسنجان درمی‌آیند.