به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل گذشته وقتی قرارداد جسی لینگارد، هافبک سابق منچستریونایتد، به پایان رسید و این باشگاه انگلیسی از تمدید قرارداد با او خودداری کرد، شایعاتی درباره پیوستن لینگارد به باشگاه‌های عربستانی و همچنین چند باشگاه آمریکایی مطرح بود.

اما امروز لینگارد تصاویری منتشر کرد که او را در حال تمرین با تیم اینترمیامی نشان می‌داد. تیمی که با خرید لیونل مسی حالا به شدت مورد توجه است و زیر ذره‌بین قرار دارد. تمرین جسی لینگارد با اینترمیامی باعث شده از او به عنوان هم‌تیمی جدید لئو مسی یاد شود.

لینگارد 30ساله فصل گذشته با پیراهن ناتینگهام فارست 17 بار در لیگ برتر به میدان رفت ولی نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گلی داد.

1893514

سفر اخیر لینگارد به آمریکا باعث شد شایعاتی درباره مقصد بعدی او مطرح شود. اما بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره احتمال پیوستن هافبک انگلیسی به دی‌سی یونایتد، وین رونی، سرمربی انگلیسی این تیم، به صراحت اعلام کرد که تمایلی به استفاده از لینگارد در تیمش ندارد.

جسی لینگارد امروز تصاویری در اینستاگرام خود منتشر کرد که او را در حال تمرین شوت‌زنی در مجموعه تمرینی اینترمیامی نشان می‌داد. در ادامه این ویدیو لینگارد در حال تمرین‌های سخت بدنسازی در مجموعه تمرینی باشگاه آمریکایی دیده می‌شود.

رسانه‌های انگلیسی انتشار این تصاویر را پاسخ جسی لینگارد به شایعات درباره انتقال او به باشگاه‌های عربستانی می‌دانند. به نظر می‌رسد اینترمیامی در آستانه جذب این هافبک انگلیسی قرار دارد و لینگارد را باید هم‌تیمی جدید لئو مسی و سرخیو بوسکتس دانست.