به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو جونتولی هنوز مدیر ورزشی یووه نشده است اما به نظر می‌رسد یوونتوس دارد برنامه‌های او را در بازار نقل و انتقالات تابستانی پیاده می‌کند: گران بفروش، ارزان بخر. جونتولی ایده‌هایش را در ناپولی با موفقیت پیاده کرد و حالا یووه دارد در مسیری که او ترسیم کرده، جلو می‌رود.

در فهرست فروش یووه دو نام برجسته دیده می‌شود: فدریکو کیه‌زا و دوسان ولاهوویچ. ولاهوویچ بین 60 تا 80 میلیون یورو ارزش دارد اما این رقم در مورد کیه‌زا زیاد است و به نظر می‌رسد باشگاه چیزی بین 40 تا 45 میلیون یورو را قبول کند.

نیوکسل، بایرن و پی‌اس‌جی مشتریان کیه‌زا هستند. در مورد ولاهوویچ، علاقه لیگ برتری‌ها به او به ویژه چلسی چیز مخفیانه‌ای نیست. بایرن هم سبک بازی این مهاجم صرب را تحسین می‌کند.

یووه در مقابل راسموس هویلوند را می‌خواهد که آتالانتا سال گذشته در ازای 17 میلیون یورو از اشتورم گراتس خرید. آتالانتا پیشنهاد 35 میلیون یورویی منچستریونایتد را برای "هالند دانمارک" رد کرده اما یووه آماده می‌شود تا با پرداخت 40 تا 45 میلیون یورو او را بگیرد.

ایده اصلی در یوونتوس استفاده از زوج هویلوند-میلیک است. باید دید آیا بانوی پیر موفق می‌شود زودتر از یونایتد که یک 9 گلزن کم دارد، این بازیکن را که به هالند تشبیه می‌شود، بخرد یا نه.

امیل هولم، مدافع راست اسپزیا و تیم ملی سوئد گزینه بعدی جونتولی برای خرید در تابستان است. البته اگر در خرید او سرعت به خرج ندهد، آتالانتا این بازیکن را از چنگ‌شان درمی‌آورد.

1893516