بی تردید بزرگترین حسرت فوتبال ایران غیبت دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا است

شاید سال قبل این موقع کمتر کسی باور می کرد که لیگ قهرمان آسیا ۲۰۲۲ بدون پرسپولیس و استقلال آغاز خواهد شد.

به گزارش طرفداری، لیگ قهرمانان آسیا از پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه رسما آغاز می شود اما سرخابی ها به دلیل اتفاقات پیش آمده و دست پیدا نکردن به مجوزهای لازم از حضور در آسیا محروم شدند تا ۲ سهمیه ایران در این مسابقات بسوزد و حالا فولاد و سپاهان تنها نمایندگان ایران در آسیا باشند.

موضوع زمانی نگران کننده تر می شود که با گذشت چندماه از این اتفاقات، عاملان این رسوایی شناسایی و معرفی نشدند و دیگر کسی هم پیگیر این موضوع نیست که تکلیف دو باشگاه بزرگ پایتخت برای فصل آتی لیگ قهرمانان چیست!

فولاد جای پرسپولیس را در سید یک قرعه کشی لیگ قهرمانان گرفت و سپاهان که باید آسیا را از پلی آف استارت می زد پنجشنبه به مصاف پاختاکور می رود، آن هم درحالی که نگاهی به فضای مجازی نشان می دهد هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال هنوز هم باور ندارند تیم شان به این سادگی از حضور در لیگ قهرمانان محروم شده است!

به ویژه هواداران پرسپولیس که طی چند سال اخیر بازی های لیگ قهرمانان آسیا را با طعم و رنگ دیگری تجربه می کردند. پرسپولیسی ها که در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ فینالیست این مسابقات بودند حالا با شروع رقابت های این فصل، باید حسرت بخورند که چه راحت و آسان از این دوره از رقابت ها کنار گذاشته شدند و هیچ کس هم متوجه نشد چه کسی بانی این افتضاح تاریخی بوده است.

این موضوع برای آبی ها هم صدق می کند چرا که آن ها فصل بسیار خوبی را در لیگ برتر سپری کردند و شاید اگر در بازی های آسیایی حضور داشتند، می توانستند در آنجا هم عمکلرد خوبی را از خود ثبت کنند.