به گزارش "ورزش سه"، علیرضا علیزاده که طی سه فصل اخیر لیگ برتر نمایش موثری در خط میانی گل‌گهر سیرجان داشته و عملکردش موجب شده بود موردتوجه سایر باشگاه‌ها قرار بگیرد، در نهایت برای ادامه همکاری با این تیم به توافق نهایی دست یافت و قراردادش با سیرجانی‌ها را تمدید کرد.

این بازیکن که پس از درخشش در نفت مسجدسلیمان راهی گل‌گهر سیرجان شد و طی سه سال گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی این تیم داشته، قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد و به پیشنهاد سایر تیم‌ها پاسخ منفی داد تا یکی از مهم‌ترین اتفاقات این تیم در نقل و انتقالات تابستانی شود.

1893522

باشگاه گل گهر سیرجان پیش از این عملکرد موفقی در نقل و انتقالات با جذب سید ابوالفضل رزاق‌پور، احمدرضا زنده‌روح، محمدرضا اخباری و مهدی ممی‌زاده داشت و علیرضا علیزاده تبدیل به نخستین بازیکنی شد که قراردادش را تمدید کرده و در این تیم می‌ماند.

علیرضا علیزاده در فصل اخیر لیگ برتر ۲۳ بازی انجام داد و هفت مسابقه را بخاطر آسیب دیدگی یا مصدومیت از دست داد، ولی عملکردش موجب شد با نظر امیر قلعه‌نویی به تیم ملی هم دعوت شود و در دومین مسابقه مرحله گروهی تورنمنت کافا مقابل قرقیزستان برای نخستین بار با لباس ملی به میدان برود.