برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد نیوکاسل با مشکل کمبود بودجه روبروست و قصد دارد اهداف خود را به صورت قرضی با بند خرید و یا آزاد جذب کند

طرفداری | نیوکاسل قصد دارد در تابستان امسال کالوین فیلیپس از منچسترسیتی و کانر گالاگر از چلسی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و به نظر می رسد مذاکرات آنها با ساوتهمپتون بر سر انتقال تینو لیورامنتو به بن بست خورده است.

به گزارش تلگراف، با وجود اینکه تینو لیورامنتو به پیوستن به نیوکاسل علاقه دارد اما نیوکاسل بر سر مبلغ انتقال با ساوتهمپتون به توافق نرسیده است. ساوتهمپتون برای مدافع انگلیسی خود ۳۰ میلیون پوند درخواست کرده اما نیوکاسل قصد ندارد خواسته‌های این باشگاه را برآورده کند و تهدید کرده که مذاکرات را خاتمه می‌دهد، چرا که به اعتقاد مگپی‌ها این رقم برای این مدافع جوان و تیمی که به دسته پایین‌تر سقوط کرده واقع‌بینانه نیست.

پیشنهاد ۲۱ میلیون پوندی نیوکاسل همچنان روی میز قرار دارد و اگر این هفته توافقی صورت نگیرد آنها میز مذاکره را ترک خواهند کرد. منابع نزدیک به سنت جیمزپارک می‌گویند قیمت‌های درخواستی اهداف نیوکاسل به بسیار بالا بوده و آنها نیز قادر نیستند پول زیادی در این تابستان خرج کنند. گفته می‌شود نیوکاسل بیشتر به دنبال بازیکنان قرضی با بند خرید اجباری و آزاد است تا مجبور به خرج زیادی در این تابستان نشود.

 برنامه اولیه نیوکاسل در تابستان امسال اضافه کردن یک فولبک چپ و دو بازیکن خط برای خط هافبک بود اما در حال حاضر جذب یک مدافع میانی برای سمت راست عمق خط دفاعی مهم‌ترین نگرانی این باشگاه محسوب می‌شود. این انتقالات هزینه زیادی در پی دارد و باشگاه نیز ظاهرا با کمبود بودجه روبروست. نیوکاسل به جذب قرضی کالوین فیلیپس نیز علاقه دارد اما این بازیکن اعلام کرده که قصد دارد برای جایگاهش در ترکیب پپ گواردیولا بجنگد. اگر با شروع تمرینات پیش فصل فیلیپس احساس کند دقایق بازی کافی به دست نمی‌آورد، اوضاع می‌تواند تغییر کند.

نیوکاسل در هر یک از دو پنجره نقل و انتقالات گذشته در مورد جذب گالاگر از چلسی نیز پرس و جو‌هایی کرده، اما طبق گزارش‌ها مائوریسیو پوچتینو می خواهد به این ملی پوش انگلیسی فرصتی برای اثبات خود در استمفوردبریج قرار بدهد. اگر پیشنهادی جذابی در حدود 40 میلیون پوند برای آلن سن ماکسیمین به دست باشگاه برسد احتمال فروش او وجود دارد اما ادی هاو دوست دارد او را حفظ کند. همه چیز به خواسته و ذهنیت این بازیکن بستگی دارد و اگر واضح باشد که او قصد دارد یک فصل دیگر را نیز در باشگاه سپری کند، فروش او منتفی می‌شود.