به گزارش "ورزش سه"، باشگاه میلان برای تقویت خط حمله خود به دنبال اضافه کردن یک مهاجم سرشناس به جمع شاگردان استفانو پیولی است. کریستین پولیشیچ، ستاره امریکایی چلسی، یکی از مهاجمان مورد نظر روسونری است که باشگاه ایتالیایی امشب اولین پیشنهاد خود را برای جذب این بازیکن ارائه کرد.

میلان و چلسی در سال‌های اخیر روابط خوبی داشته و نقل و انتقالات متعددی میان دو باشگاه صورت گرفته است. میلان در سال 2021 فیکایو توموری را به خدمت گرفت و روبن لوفتوس از این تیم نیز هفته گذشته راهی میلان شد. این باشگاه حالا در آستانه جذب یک ستاره میلانی دیگر است.

میلان به توافق اولیه با پولیشیچ دست یافته و امروز اولین پیشنهاد خود را نیز برای جذب این بازیکن ارائه کرد؛ پیشنهادی که در انتظار بررسی و تایید چلسی است.

میلان 14 میلیون یورو برای جذب وینگر چلسی پیشنهاد کرده است. پولیشیچ تنها یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد و آبی‌های لندن می‌توانند از فروش او پول خوبی به جیب زده و کمی از مشکلات مالی خود را رفع کنند. به گزارش اتلتیک، این پیشنهاد کمتر از مبلغ مورد نظر چلسی است و به نظر می‌رسد که میلان برای قطعی کردن این انتقال باید رقم پیشنهادی خود را بالاتر ببرد.